Business Etiquette presentaties en workshops

Een maatwerk programma dat volledig, qua tijd, vorm en programmaonderdelen, wordt afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Basis is een presentatie die op zich eenvoudig uitgebreid kan worden met een boeiende workshop.

 

Afgestemd op: iedereen die, in de profit sector, in welke vorm dan ook gasten ontvangt. Zowel persoonlijk als telefonisch. 

 

Onderwerpen die behandeld kunnen worden zijn: Waarom zijn hospitality en goede omgangsvormen belangrijk? Wat is hospitality? Doelstellingen van hospitality. De kunst van (Potentiele) klanten ontvangen of benaderen. Hoe presenteer je jezelf? De eerste indruk. Zakelijke kledingetiquette en uiterlijke verzorging. Telefoon etiquette. Omgaan met spanning. Lichaamshouding. Het geven van een handdruk. Sociale omgangsvormen. Hoffelijkheidsregels. Communicatie. Mindsetting. Visitekaartjes. Wat verwacht de klant? Basis menstypen. Gastvrijheid en hospitality uitstraling, Dineren met een relatie, Beursetiquette, Internationale relaties ontvangen of bezoeken en etiquette tijdens netwerkbijeenkomsten, Presenteren en etiquette en Nettiquette.

 

Doel: dat deelnemers zich professioneel, of nog professioneler, als gastvrouw of gastheer weten te presenteren.

Actie: neem contact met ons op voor meer info rondom deze ondersteuningsmogelijkheid of vraag onze brochure en het datablad aan via de contact pagina of direct op telefoonnummer 06 20 39 53 05. Uiteraard kunt u ook een afspraak maken voor een vrijblijvend gesprek om de mogelijkheden gericht op uw behoefte te bespreken.
Voel u welkom!