Hospitality Workshop
Een op de praktijk van de cliënt afgestemde maatwerk workshop bestaand uit twee dagdelen met een mix van uitleg / presentatie en praktische oefeningen / cases. Tussen de dagdelen zit een periode om het aangeleerde in de praktijk te brengen en tijdens het tweede dagdeel verder uit te diepen.
Afgestemd op: iedereen die in welke vorm dan ook gasten ontvangt.
Onderwerpen die behandeld kunnen worden zijn: Waarom zijn hospitality en goede omgangsvormen belangrijk? Wat is hospitality? Doelstellingen van hospitality. De kunst van (Potentiele) klanten ontvangen of benaderen. Hoe presenteer je jezelf? De eerste indruk. Zakelijke kledingetiquette en uiterlijke verzorging. Telefoon etiquette. Omgaan met spanning. Lichaamshouding. Het geven van een handdruk. Sociale omgangsvormen. Hoffelijkheidsregels. Communicatie. Mindsetting. Visitekaartjes. Wat verwacht de klant? Basis menstypen. Gastvrijheid en hospitality uitstraling, Dineren met een relatie, Beursetiquette, Internationale relaties ontvangen of bezoeken en etiquette tijdens netwerkbijeenkomsten, Presenteren en etiquette en Nettiquette.
Doel: dat deelnemers zich professioneel, of nog professioneler, als gastvrouw of gastheer weten te presenteren.
Actie: neem contact met ons op voor meer info rondom deze ondersteuningsmogelijkheid of vraag onze brochure en het datablad aan via de contact pagina of direct op telefoonnummer 06 20 39 53 05. Uiteraard kunt u ook een afspraak maken voor een vrijblijvend gesprek om de mogelijkheden gericht op uw behoefte te bespreken.
Voel u welkom!