Hospitality presentaties
Het is makkelijk om grootse dingen te doen als je gelooft in wat je doet. Daarom helpen we mensen zoals u. Elke dag weer. Een presentatie die een beeld geeft over Hospitality / Gastvrijheid Anno Nu. Juist in een tijd van meer en meer digitale contacten kan menselijke gastvrijheid veel opleveren. Thema’s, en tijd worden vooraf met de opdrachtgever afgesproken.
Afgestemd op: iedereen die in welke vorm dan ook gasten ontvangt.
Onderwerpen die behandeld kunnen worden zijn: Waarom zijn hospitality en goede omgangsvormen belangrijk? Wat is hospitality? Doelstellingen van hospitality. De kunst van (Potentiele) klanten ontvangen of benaderen. Hoe presenteer je jezelf? De eerste indruk. Zakelijke kledingetiquette en uiterlijke verzorging. Telefoon etiquette. Omgaan met spanning. Lichaamshouding. Het geven van een handdruk. Sociale omgangsvormen. Hoffelijkheidsregels. Communicatie. Mindsetting. Visitekaartjes. Wat verwacht de klant? Basis menstypen. Gastvrijheid en hospitality uitstraling, Dineren met een relatie, Beursetiquette, Internationale relaties ontvangen of bezoeken en etiquette tijdens netwerkbijeenkomsten, Presenteren en etiquette en Nettiquette.
Doel: deelnemers informeren over modern gastheerschap / hospitality en wat dit voor de betreffende organisatie kan betekenen.
Actie: neem contact met ons op voor meer info rondom deze ondersteuningsmogelijkheid of vraag onze brochure en het datablad aan via de contact pagina of direct op telefoonnummer 06 20 39 53 05. Uiteraard kunt u ook een afspraak maken voor een vrijblijvend gesprek om de mogelijkheden gericht op uw behoefte te bespreken.
Voel u welkom!